maanantai 25. heinäkuuta 2011

Aloitus



Mä katson tietokoneen ruutua kädet hikoillen, katson laihoja ihmisiä, blogeja ja sinistä taustakuvaa. Mä aloitan bloggaamisen uudelleen, vaikka viimeksi mut tunnistettiin, vaikka mun pitää aloittaa kaikki taas uudestaan. Klikkailen suomi24:ssä itseni eteenpäin ja rekisteröin uuden @-osoitteen, jonka lopulta näpytän myös blogi palveluun. Blogin nimi on heti selvillä; Tyttö, joka katsoo merelle. Se olen niin mä.

Luen hiljaa mun dieetti suunnitelman ja mietin paaston juomia; kahvia, teetä, vettä ja smoothieta. Kyllä mä pärjään, musta tulee laiha ja oikea mereneito. Voin kerrankin olla tyytyväinen siihen miltä näytän; hoikalta, pieneltä. Nyt mä onnistun taas enkä mä aio luovuttaa, en todellakaan.

Nyt jatkan tätä blogin muokkaamista, uudet lukijat tervetuloa !
~J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti